4/16/2013

Sant Jordi 2013

S’apropa la diada de Sant Jordi i a la llar d’infants i a les nostres cases ens anem preparant per gaudir d’aquest dia amb cançons i contes per als més menuts. Us deixem una mostra de llibres i la cançó “Sant Jordi no tenia cap soldat” per cantar-la a casa.



Noves taxes per al curs 2013/14



El dia 25.03.2013 l’Ajuntament va aprovar provisionalment la modificació de les taxes del servei de Llar d’infants per al curs 2013-2014.

Prèviament, l’AMPA va ser informada per la regidora d’Ensenyament de la proposta de l’equip de Govern per al curs vinent (quota mensual única  de 149€). Posteriorment, un regidor a l’oposició de la PIC va assistir a una reunió de l’AMPA per exposar-nos la seva proposta (quota mensual de 130€ + 1€/dia pel servei de menjador-migdia pels nens/es que romanen a la Llar de les 12h a 15h a diferència dels que no l’utilitzen).

En la sessió del ple de 25.03.2013, la PIC, ERC i ICV-EUiA van votar de forma consensuada a favor de la proposta de la PIC. No obstant, amb els vots de CiU i del regidor del PSC i l’abstenció de la regidora a l’oposició del PP va ser aprovada la proposta de l’equip de Govern. Per tant la taxa es torna a apujar.

Per altra part, en relació amb l’esmena que va presentar la PIC per reduir un 50% la taxa pel segon germà/na, hi van votar en contra CiU, el regidor del PSC i es va abstenir la regidora a l’oposició del PP, per la qual cosa tampoc es va aprovar. Aquest descompte s’ha fixat en un 10%.

La Junta de l’AMPA considera que la proposta de reduir la taxa a 130€ +1€/dia pel servei de migdia és més beneficiosa per a les famílies usuàries del servei de Llar d’infants, tot i que es congratula que l’equip de Govern hagi suprimit els copagaments d’1€ de migdia i de permanència de tarda, tal com havíem vingut reivindicant.

Per al vostre coneixement, l’aprovació provisional es va publicar al BOP de Girona de 10.04.2013 i hi ha un termini de 30 dies per presentar reclamacions.

3/26/2013

3/25/2013

3/11/2013

La rua de la llar

Gràcies a tots i totes els que heu vingut a passar una bona estona i a formar part de la rua de la llar. Aquí us deixem un parell de fotos de la festa.



2/07/2013

1/28/2013

Anem de Carnestoltes!


El 16 de febrer, l’AMPA de la llar d’infants torna a participar en la rua de carnestoltes de Caldes de Malavella. En vols formar part? Aquest any anirem del conte de la Caputxeta Vermella. Els nens i nenes es disfressaran de Caputxeta Vermella i de Llop i els més grans anirem d’àvies, llenyataires i caçadors.Per ajudar-vos a fer les disfresses dels nens i nenes es farà un taller el dissabte 2 de febrer de 10,30h a 12,30h del matí a la llar d’infants. En aquest taller trobareu tot el material necessari per fer les disfresses i us ajudarem a crear-les.

Teniu temps fins al proper dijous 31 de gener per inscriure els nens i nenes anotant les seves dades al llistat que trobareu a l’entrada de la llar.

Per qualsevol dubte o aclariment us podeu posar en contacte personalment amb qualsevol membre de l’AMPA o enviar-nos un correu electrònic.




 (Cliqueu sobre cada imatge per veure-la més gran)

12/10/2012

Nota informativa: encarregueu el calendari 2013

Ja podeu encarregar els CALENDARIS 2013 del vostre fill/a. 

Els podeu veure penjats a la Llar d’infants. Oi que han quedat guapíssims i guapíssimes? Apunteu-vos a la graella i poseu el nombre de calendaris que voleu.

Animeu-vos! Només valen 3€! És un bon detall de Nadal pels avis/àvies, tiets/tietes i tota la família!



Nota informativa: subscripcions i nova secció.


12/05/2012

Calendaris 2013

Estem acabant de preparar els calendaris de la llar per al pròxim any. Aquí us deixem un exemple de com quedaran, molt maco oi? J Esteu atents a la graella per apuntar-vos. Un calendari que no pot faltar a casa vostra, i dels avis, dels tiets...



12/03/2012

11/28/2012

Loteria de Nadal

Recordeu comprar les vostres participacions de la Loteria de Nadal. Mireu-lo bé, i si toca aquest?


11/06/2012

Escola de Mares i Pares


El Servei Local d'Orientació Familiar engega l'escola de mares i pares, trobareu més informació a l'apartat "Et pot interessar"

11/05/2012

Castanyada

El passat dimecres 31 l'AMPA i l'equip educatiu vàrem organitzar la tradicional castanyada pels nens/es i els seus pares, mares, avis… ens podeu veure a la foto preparant les paperines a tota castanya :P 



I no podia faltar el ball amb les castanyeres.



Moltes gràcies per venir!